Populiariausios prekės

Rasta 931 prekės(-ių).

Rodoma 1-12 iš 931 prekės(-ių)

Rūkytas tofu, 170±30g Sunfood

1,89 EUR Kaina

Nė nelyginkite didžiuosiuose prekybcentriuose randamus tofu su "Sunfood" tofu gaminiais. Tai lyg diena ir naktis. "Sunfood" tofu yra vientisesnės konsistencijos, gardūs ne tik kepti, bet ir visiškai neapdoroti. Tinka salotoms, užkandžiams, burgeriams ar kur tik fantazija leidžia įsivaizduoti. Marinuotas tofu šiek tiek primena vištieną, kai tuo tarpu rūkytas turi rūkytos žuvies poskonį.

Maistinių mielių dribsniai...

3,99 EUR Kaina

Dribsniai turtingi B grupės vitaminais, visų rūšių amino rūgštimis. Didelė baltymų koncentracja. Gerina organizmo imuninę sistemą. Vartoti po du - keturis arbatinius šaukštelius per dieną. Dėl švelnaus sūrio skonio tinka salotoms, padažams, makaronams gardinti.

Klasikinis veganinis...

2,09 EUR Kaina

Gerai besilydantis picos sūris, puikiai tinkantis visiems karštiems patiekalams. Būna, kam atrodo, jog jis net per stipriai tirpsta, tad pirmaisiais kartais rekomenduojame sekti lydymosi procesą. Tik ką ištirpęs sūris šiek tiek kimba prie dantų, tad patartume kelias minutes leisti jam pravėsti ir mėgautis išsiilgtais patiekalais.

Ekologiškas keptas tempeh ,...

2,99 EUR Kaina

Tempeh yra fermentuotas sojų pupelių produktas, kilęs iš Indonezijos, labai populiarus Japonijos bei Kinijos virtuvėse.

Tempeh yra idealus mėsos, sūrio ir kiaušinių pakaitalas, nes neturi cholesterolio, tačiau turi daug lengvai įsisavinamų baltymų, kalcio, fosforo, geležies, magnio, vitamino E, B grupės vitaminų, o tarp jų ir retai augalinės kilmės produktuose aptinkamo vitamino B12.

Tempeh yra labai lengvai virškinama ir tinkama vartoti vaikams, nėščioms moterims, sportininkams, virškinimo problemų turintiems žmonėms,

Tempeh tinkama gaminti maltinukus, kepsnius, įvairius užkandžius, naudoti kaip įdarį patiekaluose, dėti į sriubas, salotas, daržovių patiekalus, ant sumuštinių ar tiesiog valgyti pačiį vienį.

Klasikinis tofu, 180 g Sunfood

1,39 EUR Kaina

Šis tofu - tai pati gryniausia sojų varškė. Valgoma marinuota, kepta su prieskoniais ar sriubose. Kitu atveju, kaip ir silken tofu, neturi beveik jokio skonio, tad jei jums tai pirmas kartas su tofu, rekomenduotume rinktis marinuotą ar rūkytą jo versiją.