Miltai, kruopos

Miltai, kruopos

Rasta 53 prekės(-ių).

Rodoma 1-12 iš 53 prekės(-ių)

Aktyvūs filtrai

Chia sėklos , 150 g Provita

1,79 EUR Kaina

Čija sėklos yra puikus augalinis omega riebiųjų rūgščių (ypač Omega 3) ir lengvai pasisavinamų baltymų šaltinis, suteikiantis visas būtinąsias amino rūgštis. Taip pat jose daug antioksidantų ir tirpios ląstelienos - net 10 gramų (arba 33% rekomenduojamos paros normos) dviejuose šaukštuose. Čija sėklose daug kalcio, fosforo, magnio, mangano ir kitų mineralų. Jose nėra gliuteno.

Barstykite ant košių ar salotų, berkite į kokteilius, sriubas, augalinį jogurtą ar kepinius vietoj linų sėklų ar aguonų. Čija sėklos puikiai sutirština kokteilius, sriubas, gali būti naudojamos gaminant čiją pudingą. Taip pat čija gali būti naudojamos kaip kiaušinių pakaitalas kepiniuose: sumaišyti 1 šaukštį sėklų su 3 šaukštais vandens ir leisti pastovėti 15 minučių.

Tahinis (skrudintų sezamų...

4,99 EUR Kaina

Tahini - su aliejumi trintų sezamų pasta. Vartojama tradicinei avinžirnių pastai "hummus" gardinti, tinka tepti ant duonos, maišyti į sriubas, padažus, salotas. Tahini pastoje gausu naudingųjų medžiagų – B grupės vitaminų, baltymų, riebalų rūgščių Omega-3 ir Omega-6 reikalingų normaliai širdies ir kraujagyslių sistemos veiklai, kalcio, svarbaus kaulų ir dantų struktūrai, vitamino E, teigiamai veikiančio odą, stabdančio senėjimo procesus, sezamų aliejaus. Viena iš riebalų rūgščių, aptinkamų sezamų pastoje, yra metioninas, padedantis įsisavinti kitas riebiąsias rūgštis bei teigiamai veikiantis kepenų darbą.

Ekologiškas mišinys...

2,99 EUR Kaina

Paruošimo būdas: kruopščiai sumaišykite falafelių mišinį su 330-350 ml šalto vandens, įpilkite aliejaus, palikite pastovėti 5-10 minučių. Tada drėgnomis rankomis formuokite falafelius ir kepkite kol gražiai pagels.

Kiaušinienės mišinys, 250 g...

6,99 EUR Kaina

Atraskite Omletą iš naujo – tam Jums neprireiks kiaušinių. Ši pakuotė, tai viskas ko reikia norint pasimėgauti omletu. Paruošti taip paprasta:
1.suplakite 50g kiaušinienės mišinio,  240 ml vandens, 2,5 arbatinius šaukštelius aliejaus,
2. įkaitinkite keptuvę, įpilkite šlakelį aliejaus,
3. supilkite išplaktą mišinį ir vuolia – po kelių minučių vegan Omletas paruoštas!